" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





Tears}
Sunday, November 17, 2013 | 11:28 PM | 1Comment

Untitled

hi

pernah tak rasa jadi orang tak penting?
pernah tak rasa selalu kau je jaga perasaan orang tapi orang tak pernah jaga perasaan kau?
pernah tak rasa macam nak benci semua orang?
pernah tak rasa macam nak lari dari semua orang yang kau jaga perasaan dorang tu?
pernah tak rasa penat dengan semua tu?
pernah tak rasa?

hmmm .
mungkin korang tak pernah rasa semua tu.
mungkin korang tak pernah lalui semua tu.
mungkin korang tak pernah kena dengan orang yang paling kau sayang.
mungkin.

tapi apa yang aku nak cakap sekarang ni aku memang sakit.
sakit apa?
sakit hati. dalam. perit. pedih.
semua aku telan. sepahit mana pun aku tetap kena telan. sebab semua tu jadi dekat aku.
aku nak mintak tolong dekat siapa lagi kalau bukan diri aku sendiri yang cuba untuk tabahkan diri sendiri.
orang takkan pernah faham apa yang aku, korang sendiri rasa.
sebab aku ialah aku. kau ialah kau.
tapi aku manusia jugak. aku ada perasaan. sama dengan manusia lain.
tapi kenapa aku tengok kau macam tak pernah fikir perasaan aku eh?
kenapa kau tak pernah jaga perasaan aku?
sedangkan selama ni kau lah yang rapat dengan aku. mana aku pergi, ada kau. tapi sekarang apa dah jadi?
salah aku ke penyebab kerenggangan ni terjadi?
aku rasa bukan aku je salah. tapi kau fikir kepala kau je. kepala aku kau tak pernah fikir.
ye, aku salah semua. kau puas?

takpelah. manusia kan.
takde sorang pun yang perfect. then semua nak blame each other. lumrah kehidupan lah tu.
apa-apa pun yang terjadi sekarang aku bersyukur aku masih ada kawan-kawan yang support aku.
aku still ada kawan yang memang kawan aku.
aku still ada pendorong untuk aku tetap tabah.
aku still ada mereka sebagai kawan aku. KAWAN BAIK aku atau lebih tepat SAHABAT :)
terima kasih, sahabat-sahabatku yang dimaksudkan kerana korang berjaya buat aku senyum kembali.
terima kasih jadi sahabat aku sehingga hari ini. terima kasih, semoga kita jadi sahabat sampai bila-bila.
in shaa Allah :')

mungkin apa yang terjadi hari ni ada hikmahnya.
aku dapat tahu mana satu kawan aku.
mana satu kawan yang ada dengan aku setiap masa.
terima kasih.
apa apa pun alasan kau lepasni, kau simpan jelah ye sebab aku taknak dan tak hingin pun nak tahu.
biar lah yang lepas tetap menjadi yang lepas sebab kau takkan tahu betapa sakit dan perihnya hati aku.
semoga kau sentiasa berbahagia dengan hidup kau sekarang.
lepasni kita tengok siapa cari siapa. lets just follow the flow k

"La Tahzan, Innallahama'ana" :)

people comes and go so dont ever cried for someone who left you cause there will be someone who will come to your life and cheer you up more than the people who left you